שאלות ותשובות
מוצרים:
בעיקרון כן, אך זה עשוי לפעמים להשתנות לפי מבנה גוף (מידות שונות בהרכבי בד שונים של בדים). במידה וצריך לקחת מידה מעל/מתחת זה יהיה מצויין בעמוד המוצר.
בתפריט באתר ישנה אופציות שנקראת “WHAT’S MY SIZE?” לחצי על האופציה, הזיני את הנתונים המתבקשים ונמצא את מידתך במהרה 😀
זו בדיוק המטרה שלו 🙂 אנו רוצות לכוון אותך אל המידה הרצויה עבורך באתר שלנו! במידה והאלגוריתם אינו קלע בול, תמיד ניתן להחזיר ולהחליף ללא בעיה ובמהירות🙂
ישנן גזרות שונות באתר בבדים ובצבעים שונים, אנחנו בטוחות שתמצאי את האחת עבורך! (אם לא יותר😀). בתפריט העליון באתר ישנן קטגוריות שונות של ג’ינסים כך שמתחת לכל קטגוריה מצוין השם האוניברסלי של הגזרה 🙂 למשל MY SUPER- skinny jeans.
המלאים אינם זהים מייג’ינס גירל ♥ תמיד ניתן לבדוק עם שירות הלקוחות שלנו האם הפריט שאת מחפשת זמין במלאי של החנות 😀
החזרות החלפות:
החלפה- עד חודש ימי עסקים / החזרה- עד 7 ימי עסקים. ניתן להחליף באמצעות שליח עד הבית במחיר סמלי שיחליף/ יאסוף את הפריט תוך 5 ימי עסקים.
בתפריט התחתון באתר יש כפתור שנקרא “הזמנת שליח”– בחרי באופציה הרצויה (החלפה/החזרה) הזיני שם את מס’ ההזמנה שלך ותיפתח לך אופציה לבחור את המוצרים מתוך ההזמנה לצורך החזרה או להחלפה.
תוך 7 ימי עסקים מרגע הגעת החבילה אלינו/ יצירת קשר עם הלקוחה (מייל/שיחת טלפון).
ניתן תמיד ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לצורך סטטוס החזר כספי 🙂 כמובן שבתקופות עמוסות יותר (חגים/חודשי מבצעים), יקח מעט יותר זמן לחבילה להגיע אל מחסנינו, אבל אל דאגה! אנחנו עושות הכל בהקדם האפשרי ופה בשבילך מייג’ינס גירלס!
אין בעיה להחליף בשנית 🙂 הכל עד שהמידה המושלמת תגיע אליך! התהליך הוא אותו תהליך של ההחלפה הראשונה 🙂 רק שימי לב שאת עומדת בתנאי החזרה/החלפה- אחרת לא יהיה ניתן להזמין החלפה דרך האתר ♥
משלוחים:
שליח אקספרס בעלות של כ-30 ש”ח
בין 2-5 ימי עסקים (לא כולל יום ההזמנה, שישי-שבת וערבי חג). בזמנים עמוסים כגון חגים וחודשי מבצעים ייתכנו עיכובים בהזמנות (עיכובים יצויינו בדרך כלל בעמוד המוצר עצמו).
בקבלת מייל בלבד עד 72 שעות מרגע הזמנת המשלוח ♥
אין בעיה! ניתן בעלות נוספת להמיר את האיסוף למשלוח עד הבית 😀. בתפריט התחתון באתר יש כפתור שנקרא “הזמנת שליח”– בחרי באופציה “משלוח להזמנה קיימת”, הזיני את מס’ ההזמנה המקורית שלך ויפתח חלון להוספת תשלום 🙂
אין בעיה! צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו ונעזור לך במהרה להחליף את הפריט הרצוי בהזמנה. שימי ♥ – זאת במידה וההזמנה עדיין לא נארזה ויצאה לשילוח. במידה וכן- אין בעיה לשלוח אחרי זה להחלפה.
צרי איתנו קשר במיידי! במידה והפריט אכן אינו ראוי לשימוש ישלח שליח על חשבונינו להחליף לך לפריט חדש 🙂
אחריות:
שלושה חודשי אחריות על פגמי ייצור בלבד (ללא פגמי כביסה, כתמים, חורים וכדומה).